Атестація

Зразок листа обліку результатів професійної діяльності (Лист рейтингової оцінки)
Лист результатів професійної діяльності педагога під час атестації (бали)

2018/2019 н.р.

 

2017/2018 н.р.

Листопад 2017

Засідання атестаційної комісії : схвалення методичних матеріалів, для розгляду на НМР НМЦ УОН БЦ вчителів, що атестуються на присвоєння педагогічного звання “вчитель-методист” та з метою участі в освітянських виставках

Жовтень 2017

Інструктивна нарада для вчителів, що атестуються у 2016/2017 н.р.

Засідання атестаційної комісії школи

Наказ “Про організацію атестації педагогічних працівників у 2017/2018 н.р.”

Наказ “Про створення атестаційної комісії”

2016/2017 н.р.

Пам’ятка вчителю школи під час атестації
Березень 2017

Підсумкове засідання шкільної атестаційної комісї

Творчий звіт вчителів та презентація-меседж “Я це роблю так”

Лютий 2017

Проведення тренінгу “Тайм-менеджмент”

Проведення тестування на визначення рівня володіння ІКТ та психолого-педагогічних засад  вчителів, що атестуються

Засідання атестаційної комісії : затвердження характеристик

Грудень 2016

Інструктивна нарада для вчителів, що атестуються з питань оформлення досвідів роботи та портфоліо, оформлення листів професійної діяльності

Листопад 2016

Засідання атестаційної комісії : затвердження методичних матеріалів, для розгляду на НМР НМЦ УОН БЦ вчителів, що атестуються на присвоєння педагогічного звання

Жовтень 2016

Інструктивна нарада для вчителів, що атестуються у 2016/2017 н.р.

Засідання атестаційної комісії школи

Наказ “Про організацію атестації педагогічних працівників у 2016/2017 н.р.”

Наказ “Про створення атестаційної комісії”

2015/2016 н.р.

Жовтень 2015

Наказ “Про атестацію педагогічних працівників школи у 2015/2016 н.р.”

7 жовтня 2015 р. відбулося засідання шкільної атестаційної комісії. Було розглянуто наступні питання:

  • вивчення внесених змін до Типового положення про атестацію;
  • розподіл функціональних обов’язків між членами атестаційної комісії;
  • складання графіку засідань атестаційної комісії;
  • розробка плану роботи атестаційної комісії;
  • розгляд документів поданих атестаційній комісії;
  • розгляд списків педпрацівників, які викладають кілька предметів;
  • організаційні умови атестації.

За підсумками засідання було затверджено план та графік роботи шкільної атестаційної комісії.

Наказ “Про створення атестаційної комісії для проведення атестації педагогічних працівників школи у 2015/2016 н.р.”

Вересень 2015
Пам’ятка вчителю школи під час атестації у 2015/2016 н.р.

2014/2015 н.р.

Квітень 2015

Вітаємо педагогічних працівників школи з успішним прохоженням атестації.

Наказ БЦ УОН

Нехай же вам квітує весно-цвіт
В житті збуваються найкращі мрії
І доля посилає многа літ
Добра ,бадьорості, любові і надії.

Хай легко працюється,
Добре живеться,
Все вміється, множиться і додається.

Нехай кожна мить буде повна надії
і нехай пощастить здійснити усі свої мрії!
Удачі, натхнення й духовного росту,
Хай буде в житті усе легко та просто!

Здоров’я міцного,щастя без краю,
Усього найкращого щиро бажаєм!

Березень 2015

20.03.2015р. Підсумкове засідання шкільної атестаційної комісії.

19.03.2015р. Творчий звіт вчителів, керівників гуртків, що атестуються у 2014/2015 р.

Педагоги школи представили на розсуд шкільної атестаційної комісії та своїх колег презентаційні матеріали з досвіду роботи.

Презентації вчителів.

Лютий 2015

19.02.2015. Тренінгове заняття для вчителів, керівників гуртків, що атестуються у 2014/2015 н.р.

Проведено тренінгове заняття для вчителів, що атестуються з теми “Як запобігти професійному вигоранню”. Бульковська В.С. підібрала цікаві вправи, зокрема педагогам сподобалася вправа “сміттєве віджерце”, за допомогою якої можна позбутися напруги, негативу дня чи тижня.

Заступникомдиректора з НВР, Орленко О.С., спільно з психологом підібрано музичний супровід для релаксації вчителів після виснажливого робочого дня, тижня.

“Дельфіни і море“, “Птахи”

 

04.02.2015. Тестування

Проведено тестування вчителів, що атестуються у поточному навчальному році. Тестування передбачало на меті перевірити уміння вчителів володіти ІКТ, їхні знання з психології та педагогіки. Завдання виконувало 10 педагогів – усі справилися на достаньому рівні.

Січень 2015

Учительська самосвідомість полягає у високій думці вчителя про гідність і значення своєї професії.

А. Дістєрвег

Гармонійне поєднання роботи методичної та психологічної служб у період підготовки і походження атестації допомагає педагогові психологічно налаштуватися та гідно пройти атестацію. Проходження атестації стимулює зростання кваліфікації вчителя, професіоналізму, продуктивності педагогічної праці та розвитку творчої ініціативи.

У січні 2015 року була проведена чергова  консультація шкільного психолога, для вчителів, що атестуються у 2014/2015 н.р. ( консультаційна бесіда «Емоційне вигорання в професії вчителя»).

Проведені психодіагностичні дослідження (Тест «Шляхи саморозвитку»

“Оцінка професійної спрямованості особистості вчителя”), показали, що вчителі, що атестуються, є професійно грамотними педагогами, психологічно компетентними. Найважливішими умовами успіху педагогічної діяльності, як показують результати діагностування, педагоги визначають ерудицію, знання свого предмету, уміння організувати діяльність і спілкування у процесі навчання. Усі вчителі, які брали участь в опитуванні готові до самовдосконалення, вони прагнуть краще та ефективніше працювати та самостійно досягати задуманого. Їхні вміння та здобуті навички, відповідають вимогам їхньої професії. Педагоги готові до самовдосконалення, критично ставляться до себе, не пасують перед невдачами і помилками, впевнені у своїх силах, прагнуть працювати краще і ефективніше.

У всіх учителів ступінь задоволеності роботою характеризується як високий (за методикою «Вивчення задоволеності вчителя своєю професією та роботою»).
Кожен педагог сам має змогу обирати для себе професійні та особистісні завдання із зони найближчого розвитку і тим самим підніматися сходами майстерності до своєї мети, що забезпечує успіхи дітей, яких він навчає. Педагоги, що атестуються, завдяки психологічному супроводу, відчувають поліпшення емоційного самопочуття, зняття напруження і відчуття дискомфорту, підвищують власну психолого-педагогічну компетентність.