Про нас

Методична проблема, над якою працює заклад

«Створення компетентісно орієнтованої моделі організації навчально-виховного процесу»

Схема структури методичної роботи

 

Рисунок1

Перелік програм, проектів у яких бере участь колектив школи:
• Програма Всеукраїнського фонду «Крок за кроком»;
• Проект «Індекс інклюзії»
• Навчання за програмами «Сервіси Google у професійній діяльності вчителя», «Сервіси Google у професійній діяльності заступника директора».
• Науково-педагогічний проект «Інтелект України»;
• Апробація навчальної літератури;
• Програма «Сприяння просвітницькій роботі «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя»;
• Програма «Родинна твердиня» (спільно із Всеукраїнською громадською організацією «Міжнародний шкільний проект»);
• Проект «Школа проти СНІДу»;
• «Освіта для стійкого розвитку в дії»;
• Проект «Медіація однолітків»;
• Проект «Науково-організаційне забезпечення профілактики ВІЛ / СНІДу через систему освіти»;
• Програма з організації роботи з розв’язання проблеми насильства у школі «Безпечна школа» (спільно з ВГО «Жіночий консорціум України» та Шведською громадською організацією «Save the Children»);
• Популяризація методик особистісно зорієнтованих методик (ОЗОН);
• Проект Інституту спеціальної педагогіки НАПН України «Програмно-методичне забезпечення психолого-педагогічного супроводу навчання дітей з особливими потребами»;
• Проект Інституту спеціальної педагогіки НАПН України «Науково-методичне забезпечення інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами».
• Міжнародній програма «Класна школа» (пілотний проект Міністерства освіти і науки України спільно із Центром громадянської освіти (Варшава).
• Проекти «Громадянин», «Слідами історії» ( Всеукраїнської асоціації «Нова Доба» ).
• Проект «Права дитини в Україні» (спільно з ВГО «Жіночий консорціум України» ).

Шкільні творчі об’єднання

Консультпункти:
– вчителя-методиста Дідківського В.І., вчителя української мови, з проблеми: «Робота з обдарованими дітьми».
Творчі групи:
– з проблеми «Створення модельного центру інклюзивної освіти»( керівник: директор школи, вчитель-методист Слободянюк Н.Г., вчитель початкових класів).
– з проблеми «Виховання екологічної культури у школярів»(керівник: вчитель-методист Осадча Т.В., вчитель біології).
– з проблеми «Проектна діяльність молодших школярів» (керівник: вчитель І категорії Гальченко Н.П., вчитель початкових класів).
– з проблеми «Використання засобів інформаційно-комунікативних технологій для створення єдиного інформаційно-освітнього середовища. Школа онлайн» (керівник: заступник директора з НВР Орленко О.С., вчитель вищої категорії, вчитель української мови та літератури, ОМ, ХК).
– «Інтелект України» (керівник: Шинкарук О.С., старший вчитель, вчитель початкових класів)

Методичний кабінет школи – каб. № 414

Навчально-матеріальна база методичного кабінету