Захист педагогічної ідеї “Вчитель року”
21 листопада пройшов підсумок міського етапу Всеукраїнського конкурсу “Вчитель року – 2019”, у якому брали участь одразу 2 наших педагогічних працівника: Бараненко Л.К. у номінації “Вчитель інклюзивного класу”, Поліщук С.М. у номінації “Основи здоров’я”. Здобула перемогу Бараненко Л.К. у своїй номінації та отримала честь представаляти освітян міста на обласному етапі Конкурсу.
Наведу кілька тез педагогічної ідеї Бараненко Л.К.:
- Запорукою успішної реалізації моделі інклюзивної освіти є ефективна співпраця вчителів, відповідних фахівців, батьків та учнів
- У школі має бути створена своєрідна мережа підтримки. Всі працівники та адміністрація школи, всі, хто працює з дитиною з особливими освітніми потребами, мають допомагати один одному, обмінюватися знаннями, намагатися максимально використовувати місцеві ресурси для досягнення головної мети – реалізації дитиною її потенційних можливостей та підготовки її до незалежного життя
- Діти з особливими потребами часто мають багато специфічних потреб, над задоволенням яких працює група фахівців різного профілю. Одна людина не може займатися питаннями когнітивного, моторного, соціального та комунікативного розвитку дитини. Це може зробити лише команда відповідних фахівців, які активно співпрацюють та обмінюються знаннями й інформацією
- У навчальних закладах з інклюзивним навчанням особлива роль належить психологам і логопедам,дефектологам, олігофренопедагогам, сурдопедагогам ,а також підкреслюється важливість їхньої співпраці. Ці фахівці входять до складу навчальної команди, беруть активну участь у вирішенні всіх питань освіти та соціалізації учнів з особливими потребами.
Поліщук С.М. у своїй номінації стала лауреатом Конкурсу.
Щиро вітаємо наших колег!!!!! Успіху вам на довгій педагогічній ниві!!!!