Засідання педагогічної ради “Від реалізації компетентнісного підходу в освітній взаємодії до освітньої траєкторії кожного учня”
Наприкінці листопада відбулося засідання педагогічної ради ” Від реалізації компетентнісного підходу в освітній взаємодії до освітньої траєкторії кожного учня” .
Темою засідання стала співзвучна нова науково-методична проблема школи, яку педагогічний колектив планує реалізовувати протягом 2018-2023 р.р.
На засіданні заслухали актуальність даної теми, розібралися з певними термінами, визначили мету (Орленко О.С., заступник директора з НВР), спробували себе у якості учнів на уроках 1 класу НУШ (Заступець В.В., вчитель початкових класів), віртуально відвідали заняття 5 класу, який працює за науково-педагогічним проектом “Інтелект України” (Осадча Т.В., вчитель природознавства та біології), визначилися з готовністю до даної роботи (Бульковська В.О., пр. психолог).
Проект рішення педради:
- На засіданнях ШМО до 10.01.2019р.:
1.1. опрацювати теоретичний матеріал з теми “Від реалізації компетентнісного підходу в освітній взаємодії до освітньої траєкторії кожного учня”
1.2. виробити методичні рекомендації по реалізації теми для вчителів-предметників/класних керівників/класоводів та подати на розгляд методичної ради школи
1.3. розробити варіанти індивідуальних освітніх траєкторій для учнів, враховуючи рівні освіти: 1 — початкова освіта; 2 — базова середня освіта; 3 — повна середня освіта
2. Розробити перспективний план моніторингу якості освіти у закладі
до 01.02.2019 р.
заступники директора з НВР Орленко О.С., Якушко В.М.
3. Провести діагностичне дослідження готовності усіх членів освітнього процесу до реалізації засад педагогіки партнерства
до 01.02.2019 р.
практичний психолог Бульковська В.О.
4. Методичній раді школи узагальнити розроблені матеріали ШМО, розробити рекомендації з питань реалізації І етапу роботи над науково-методичною проблемою закладу
до 01.03.2019 р.
МР школи